دستگیری متهم به سرقت دو میلیاردی طلا در مشهد ورود یک واکسن خوراکی به برنامه واکسیناسیون کودکان تا حالا چند تا بستنی خوردین؟ رشد ۲۱ درصدی مرسولات صادره پست خراسان‌رضوی در سال ۱۴۰۲ اختلافات اعتقادی و فرهنگی بعد از ازدواج را چگونه حل کنیم؟ رشد سه‌برابری مسمومیت با قارچ وحشی؛ از خوردن قارچ در طبیعت خودداری کنید زمزمه فروش بیمارستان «مهرگان» مشهد! دود اختلاف مالکیت یک بیمارستان به چشم مردم می‌رود تجاوز ۴ مرد تبعه خارجی به یک نوجوان شانزده‌ساله در تهران ۸ گام کلیدی اقتصادی در شروع زندگی زوج‌های جوان تبِ تراپی | مشاوره رفتن بخشی از سبک زندگی است نه ظرفیتی برای پُز اجتماعی  غفلت از مشاوره آمار بالای غرق‌شدگی در استانی که دریا ندارد! | سال گذشته، خراسان‌رضوی رتبه هفتم میزان غرق‌شدگی کشور را به دست آورد آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد مواد غذایی که هرگز آنها را نباید با معده خالی بخورید با مصرف این میوه خوشمزه و آبدار جوان شوید اگر از زندگی خسته و کلافه شده‌اید، بخوانید چرا دمای روغن زمان سرخ کردن اهمیت دارد؟ چرا باید به قول‌هایی که به فرزندتان می‌دهید عمل کنید؟
سرخط خبرها

فرماندار سرخس: تصمیمات خوبی برای احیای دریاچه بزنگان گرفته شده است | در هفته جاری، بخشی از آب به حریم رودخانه بازمی‌گردد

  • کد خبر: ۱۷۱۸۲۴
  • ۰۸ تير ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲
فرماندار سرخس: تصمیمات خوبی برای احیای دریاچه بزنگان گرفته شده است | در هفته جاری، بخشی از آب به حریم رودخانه بازمی‌گردد
فرماندار شهرستان سرخس گفت: در جریان بازدیدی که به همراه مسئولان صورت گرفته است، اتفاقات رخ داده در این دریاچه مورد بررسی قرار گرفت و تصمیمات خوبی در راستای احیای این دریاچه اتخاذ شد.

به گزارش شهرآرانیوز، حسن نوری زاده پس از بازدید مقامات قضایی، مدیران استانی، شهری و محیط زیست که از دریاچه بزنگان و اراضی این منطقه داشتند، گفت: با توجه به نگرانی هایی که مردم و فعالان محیط زیست در خصوص خشک شدن دریاچه بزنگان به وجود آمده بود، روز جمعه از وضعیت دریاچه بزنگان بازدید داشتم و هماهنگی‌های لازم با مدیرکل محیط زیست استان خراسان رضوی و دادستان شهرستان سرخس انجام گرفت و روز جاری نیز به همراه این عزیزان از دریاچه بازدید به عمل آمد.

فرماندار شهرستان سرخس گفت: در جریان این بازدید که با حضور مهندس اله پور، مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی و مهندس صادقی فر، مدیرکل حوزه رودخانه ها و سواحل شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی  صورت گرفت، اتفاقات رخ داده در این دریاچه بررسی و تصمیمات خوبی در راستای احیای این دریاچه اتخاذ شد.

وی افزود: با دستور دادستان، قرار بر این شد که با دو نفر از اهالی روستای بالادست دریاچه که اقدام به ایجاد مانع برای ورود آب به دریاچه کرده و برداشت غیرقانونی از آب داشتند، برخورد شود و این موضوع با پیگیری مدیر آب منطقه ای برطرف شود و آب در هفته جاری به بستر و حریم رودخانه منتقل شود.

نوری زاده گفت: در خصوص فردی که ادعای مالکیت و ارائه سند اراضی دریاچه کرده است، مقرر شد این موضوع را دستگاه قضایی پیگیری کند و امیدواریم با توجه به مدعی بودن دولت در این موضوع و وجود شاهدان محلی، این سند ابطال شود.

فرماندار سرخس گفت: قول مساعدتی از مدیرکل محیط زیست استان گرفته شده است که مطالعات لازم برای لایروبی دریاچه تکمیل شود و این مهم صورت پذیرد تا هم چشمه های این دریاچه فعال شود و هم در فصول بارش‌زا به آبگیری صحیح دریاچه بیانجامد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->